Наукова періодика України | Маркетинг і цифрові технології | ||
Ковальчук С. В. Маркетингові цифрові технології у дослідженні споживачів органічної продукції / С. В. Ковальчук, Є. М. Забурмеха // Маркетинг і цифрові технології. - 2017. - Т. 1, № 1. - С. 34-51. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mardigt_2017_1_1_7 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Ковальчук С. В. Маркетингові цифрові технології у дослідженні споживачів органічної продукції / С. В. Ковальчук, Є. М. Забурмеха // Маркетинг і цифрові технології. - 2017. - Т. 1, № 1. - С. 34-51. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mardigt_2017_1_1_7.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |