Наукова періодика України Лінгвістичні студії


Palytsya H. 
Verbalization of the Concept "Teaching" in Ukrainian, Russian and German / H. Palytsya // Лінгвістичні студії. - 2014. - Вип. 29. - С. 95-100. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/lingst_2014_29_15
Проаналізовано фрагмент паремійної мовної картини світу; простежено особливості моделювання "педагогічних" паремій української, російської та німецької мов з огляду на специфіку вербалізації концепту "навчання" в мовній свідомості представників різних етносів; виокремлено такі його складові, як "артефакт навчального процесу", "учасник навчального процесу", "вид навчальної діяльності", "результат навчання".
  Повний текст PDF - 455.937 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Palytsya H.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Palytsya H. Verbalization of the Concept "Teaching" in Ukrainian, Russian and German / H. Palytsya // Лінгвістичні студії. - 2014. - Вип. 29. - С. 95-100. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/lingst_2014_29_15.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського