Наукова періодика України | Лінгвістичні студії | ||
Palytsya H. Verbalization of the Concept "Teaching" in Ukrainian, Russian and German / H. Palytsya // Лінгвістичні студії. - 2014. - Вип. 29. - С. 95-100. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/lingst_2014_29_15 Проаналізовано фрагмент паремійної мовної картини світу; простежено особливості моделювання "педагогічних" паремій української, російської та німецької мов з огляду на специфіку вербалізації концепту "навчання" в мовній свідомості представників різних етносів; виокремлено такі його складові, як "артефакт навчального процесу", "учасник навчального процесу", "вид навчальної діяльності", "результат навчання". Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Palytsya H. Verbalization of the Concept "Teaching" in Ukrainian, Russian and German / H. Palytsya // Лінгвістичні студії. - 2014. - Вип. 29. - С. 95-100. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/lingst_2014_29_15. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |