Наукова періодика України | Журнал європейської економіки | ||
Матвіїв М. Формування концепції гостинності в інноваційному маркетингу послуг ресторанних підприємств / М. Матвіїв // Журнал європейської економіки. - 2014. - Т. 13, № 3. - С. 304-323. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/jee_2014_13_3_8 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Матвіїв М. Формування концепції гостинності в інноваційному маркетингу послуг ресторанних підприємств / М. Матвіїв // Журнал європейської економіки. - 2014. - Т. 13, № 3. - С. 304-323. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/jee_2014_13_3_8.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |