Наукова періодика України | Журнал європейської економіки | ||
Рашковскі А. Територіальний маркетинг у процесі створення та зміцнення територіальної ідентичності / А. Рашковскі // Журнал європейської економіки. - 2014. - Т. 13, № 2. - С. 193-204. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/jee_2014_13_2_9 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Рашковскі А. Територіальний маркетинг у процесі створення та зміцнення територіальної ідентичності / А. Рашковскі // Журнал європейської економіки. - 2014. - Т. 13, № 2. - С. 193-204. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/jee_2014_13_2_9. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |