Наукова періодика України | Інформаційні технології в освіті | ||
Kushnir N. O. Model of organization of the university ecosystem for the development of STEM-education / N. O. Kushnir, N. V. Valko, N. V. Osipova, T. H. Bazanova // Інформаційні технології в освіті. - 2018. - Вип. 4. - С. 77-92. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/itvo_2018_4_8 Розвиток систем штучного інтелекту в недалекому майбутньому призведе до скорочення рутинної, шаблонної роботи. Змінюється інструментарій у більшості професій. ISSN 1998-6939. інформаційні технології в освіті. 2018. № 4 (37) 91 Виникає потреба швидкого перенавчання фахівця і використання ним комп'ютеризованих систем. На сьогодні вже створені окремі пристрої і цілі системи, що здатні вирішувати частину проблем, які виникають у повсякденному житті людини. Тому STEM-освіта є одним із напрямів, затребуваних у суспільстві. Останні декілька років в Україні спостерігається стрімке зростання кількості гуртків технічного спрямування, а саме із робототехніки та програмування. Усі вони відрізняються формою організації, видами занять, цільовою аудиторією. Здійснено спробу узагальнити отриману інформацію з цього питання. Зроблено аналіз ситуації на ринку освітніх послуг STEM-напрямку в Україні і за її межами, розглянуто існуюче технічне і методичне забезпечення STEM-освіти, а також досвід створення STEM-школи на базі центру післядипломної освіти Херсонського державного університету. Описано кроки, необхідні для створення такої структури, її місце в освітній системі. Також представлено досвід напрацювання матеріалу для розробки навчальних планів, проведення серії заходів, що сприяють залученню до науково-дослідної роботи і впровадженню цифрових технологій в освітній процес. Швидкість розповсюдження STEM, а також підтримка та інтерес в Україні свідчать, що протягом трьох-п'яти років методи та інструменти на основі STEM будуть майже повністю інтегровані в шкільні програми. У той же час матеріальна та технічна підтримка, а також професійний розвиток учителів є вирішальними для темпу інтеграції. Відкриття центру STEM в університеті, в якому навчаються як майбутні інженери, так і майбутні вчителі, дає можливість створити гармонійну екосистему для розвитку нових технологій у регіоні. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Kushnir N. O. Model of organization of the university ecosystem for the development of STEM-education / N. O. Kushnir, N. V. Valko, N. V. Osipova, T. H. Bazanova // Інформаційні технології в освіті. - 2018. - Вип. 4. - С. 77-92. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/itvo_2018_4_8. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |