Наукова періодика України | Інформаційні технології в освіті | ||
Шерман М. І. Педагогічні засади створення навчального веб-ресурсу з дисципліни "Інформатика і системологія" для майбутніх екологів / М. І. Шерман, Н. В. Степаненко, А. В. Фельбуш // Інформаційні технології в освіті. - 2017. - Вип. 3. - С. 21-39. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/itvo_2017_3_4 На підставі аналізу відомостей, наведених у психолого-педагогічних джерелах, навчально-методичних працях та результатах власних досліджень окреслено низку суперечностей, без вирішення яких процес формування професійної інформаційної культури майбутніх екологів є проблематичним та невизначеним. Основними суперечностями між сучасними суспільними вимогами до рівня професійної інформаційно-технологічної підготовки майбутніх екологів та поточним станом її організації у державних аграрних університетах є недостатнє врахування у змісті навчальних дисциплін "Основи інформатики і комп'ютерної техніки", "Інформатика і системологія", "Інформаційні технології", "Статистика" потреб напрямку, за яким здійснюється професійна підготовка майбутніх екологів; фактична реалізація у процесі викладання цих дисциплін лише загальнорозвивальної функції, при цьому виконання завдань професійної комп'ютерно-інформаційної підготовки майбутніх екологів залишається другорядною задачею; недостатньо чітко виявлені та окреслені міжпредметні та міжциклові зв'язки між професійно-орієнтованими екологічними дисциплінами та інформатикою і спорідненими з нею дисциплінами. З метою подолання окреслених суперечностей нами відібрано професійно-педагогічні принципи створення навчального контенту дисципліни "Інформатика і системологія" (принципи професійної спрямованості, професійної відповідності, цілісності, наступності, послідовності, логічної несуперечливості, педагогічної доцільності, забезпечення безпеки інформації, врахування стартового рівня опанування засобами інформаційно-комунікаційних технологій), здійснено структурування змісту дисципліни відповідно до просторово-часових меж, передбачених навчальним планом професійної підготовки майбутніх екологів, розроблено складові навчально-методичного супроводу викладання дисципліни. Створено та апробовано веб-ресурс навчального призначення "Інформатика і системологія", орієнтований на вирішення завдань комп'ютерно-інформаційної підготовки майбутніх екологів, що містить у своєму складі інформацію з галузі знань (експертний модуль), інформацію про студента (студентський модуль), інформацію про навчальні стратегії (навчальний модуль). Представлено опис функціоналу та режимів використання авторського веб-ресурсу. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Шерман М. І. Педагогічні засади створення навчального веб-ресурсу з дисципліни "Інформатика і системологія" для майбутніх екологів / М. І. Шерман, Н. В. Степаненко, А. В. Фельбуш // Інформаційні технології в освіті. - 2017. - Вип. 3. - С. 21-39. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/itvo_2017_3_4.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |