Наукова періодика України Інформаційні технології в освіті


Kushnir N. 
Review of trends, approaches and perspective practices of STEM-education for training center opening / N. Kushnir, N. Osipova, N. Valko, L. Kuzmich // Інформаційні технології в освіті. - 2017. - Вип. 2. - С. 69-80. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/itvo_2017_2_8
STEM є однією з найсучасніших освітніх напрямків, вона надає молодим людям навчання в галузі інформаційного суспільства в галузі науки, техніки, інженерії та математики. Провідні ідеї - це міждисциплінарна освіта шляхом вирішення реальних практичних проблем, проектної діяльності та співпраці. Проаналізовано стан STEM-освіти у світі та Україні. Особливу увагу приділено робототехніці, яка дозволяє розвивати навички програмування та конструювання, і є інтегратором всіх компонентів STEM. Розглянуто спектр послуг у сфері навчальної робототехніки та конструктори для навчання. Представлено досвід STEM-школи Херсонського державного університету
  Повний текст PDF - 886.573 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Kushnir N.
  • Osipova N.
  • Valko N.
  • Kuzmich L.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Kushnir N. Review of trends, approaches and perspective practices of STEM-education for training center opening / N. Kushnir, N. Osipova, N. Valko, L. Kuzmich // Інформаційні технології в освіті. - 2017. - Вип. 2. - С. 69-80. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/itvo_2017_2_8.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Валько Наталія Валеріївна (фізико-математичні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського