Наукова періодика України | Інформаційні технології в освіті | ||
Kushnir N. Review of trends, approaches and perspective practices of STEM-education for training center opening / N. Kushnir, N. Osipova, N. Valko, L. Kuzmich // Інформаційні технології в освіті. - 2017. - Вип. 2. - С. 69-80. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/itvo_2017_2_8 STEM є однією з найсучасніших освітніх напрямків, вона надає молодим людям навчання в галузі інформаційного суспільства в галузі науки, техніки, інженерії та математики. Провідні ідеї - це міждисциплінарна освіта шляхом вирішення реальних практичних проблем, проектної діяльності та співпраці. Проаналізовано стан STEM-освіти у світі та Україні. Особливу увагу приділено робототехніці, яка дозволяє розвивати навички програмування та конструювання, і є інтегратором всіх компонентів STEM. Розглянуто спектр послуг у сфері навчальної робототехніки та конструктори для навчання. Представлено досвід STEM-школи Херсонського державного університету Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Kushnir N. Review of trends, approaches and perspective practices of STEM-education for training center opening / N. Kushnir, N. Osipova, N. Valko, L. Kuzmich // Інформаційні технології в освіті. - 2017. - Вип. 2. - С. 69-80. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/itvo_2017_2_8.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |