Наукова періодика України Інформаційні технології в освіті


Попель М. В. 
Основні психолого-педагогічні вимоги до підручників з інформатики для 6-го класу / М. В. Попель, І. Ю. Борисюк // Інформаційні технології в освіті. - 2017. - Вип. 1. - С. 170-179. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/itvo_2017_1_14
Розглянуто психологічні особливості учнів 6-го класу: бурхливий психофізичний розвиток та кризи, властиві молодшому підлітковому віку. За результатами порівняльного аналізу якості знань учнів 5-их та 6-их класів за навчальними роками (2013 - 2014, 2014 - 2015) виявлено залежність якості знань від проблем підліткового віку. Специфіка змістової частини підручників з інформатики для 6-го класу полягає у врахуванні вікових особливостей учнів та має відображатись у психолого-педагогічних вимогах. Представлено основні функції, які виконує підручник, як засіб навчання, зокрема з інформатики. Розглянуті вимоги, які висуває до сучасного підручника з інформатики Т. П. Соколовська. Виконано аналіз діючих підручників з інформатики для 6-го класу на прикладі вивчення теми "Алгоритми та їх виконавці" та виявлено певні проблеми в їх змісті. Враховуючи виконане дослідження, було узагальнено та виокремлено основні психолого-педагогічні вимоги, яким мають відповідати підручники з інформатики для 6-го класу. У якості перспективи подальшого дослідження постає аналіз електронних видань з інформатики та уточнення сформульованих вимог стосовно діючих підручників з урахуванням психологічних особливостей молодших підлітків.
  Повний текст PDF - 684 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Попель М.
  • Борисюк І.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Попель М. В. Основні психолого-педагогічні вимоги до підручників з інформатики для 6-го класу / М. В. Попель, І. Ю. Борисюк // Інформаційні технології в освіті. - 2017. - Вип. 1. - С. 170-179. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/itvo_2017_1_14.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Попель Майя Володимирівна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського