Наукова періодика України Інформаційні технології в освіті


Вінник Т. О. 
Дослідження культурологічної підготовленості майбутніх учителів початкових класів з урахуванням інформаційної культури суспільстваю / Т. О. Вінник // Інформаційні технології в освіті. - 2016. - Вип. 2. - С. 186-210. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/itvo_2016_2_15
Представлено результати наукового обгрунтування та експериментальної апробації педагогічних умов культурологічної підготовки майбутніх учителів початкових класів з урахуванням інформаційної культури суспільства. Уточнено сутність та структуру поняття "культурологічна підготовка майбутніх учителів початкової школи". Означений феномен розглянуто в площині чотирьохрівневої структури, стрижнем якої є гуманістична спрямованість особистості, сукупності психолого-педагогічних і культурологічних знань, психолого-педагогічних і культурологічних умінь, комплексу професійно значущих особистісних якостей. Обгрунтовано критерії культурологічної підготовленості з відповідними показниками: ціннісно-мотиваційний (професійно-гуманістична спрямованість; наявність ціннісно-професійних мотивів; мотивація на успіх); змістово-процесуальний (система знань та вмінь з психолого-педагогічних дисциплін; сукупність знань щодо змісту і компонентів культурологічної підготовки, культурологічні вміння); оцінно-поведінковий (наявність комунікативних якостей, здатність до емпатії, прояв толерантності). Cхарактеризовано рівні культурологічної підготовленості майбутніх учителів початкової школи: високий, середній та низький. Представлено досвід впровадження ІКТ в культурологічну підготовку студентів. Визначено педагогічні умови культурологічної підготовки майбутніх учителів початкової школи в системі навчально-виховної роботи університет, ефективність яких доведена результатами формувального етапу експерименту.
  Повний текст PDF - 1.163 Mb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Вінник Т.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Вінник Т. О. Дослідження культурологічної підготовленості майбутніх учителів початкових класів з урахуванням інформаційної культури суспільстваю / Т. О. Вінник // Інформаційні технології в освіті. - 2016. - Вип. 2. - С. 186-210. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/itvo_2016_2_15.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Вінник Тетяна Олександрівна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського