Наукова періодика України | Інформаційні технології в освіті | ||
Саган О. В. Проектно-технологічний підхід у фаховій підготовці педагога / О. В. Саган // Інформаційні технології в освіті. - 2015. - Вип. 25. - С. 95-104. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/itvo_2015_25_9 Актуальним для сучасної педагогічної науки та практики є завдання пошуку шляхів підвищення мотивації, інтенсифікації навчання за рахунок якісно нових дидактичних засобів, упровадження проектно-технологічного підходу у фаховій підготовці педагога, зокрема вчителя початкових класів. Узагальнено погляди вчених на використання проектних технологій у вищому педагогічному навчальному закладі, обгрунтовано доцільність організації проектної діяльності майбутніх педагогів на прикладі навчальної дисципліни "математика". Проектно-технологічний підхід дозволяє реалізувати розвивальний потенціал математики через поєднання формалізованих математичних знань з емоційно-естетичним компонентом їх одержання, з формуванням суб'єктивного ставлення до нового знання. На прикладі організації проектів "Світ геометрії", "Все про числа" показано, що їх створення сприяє не тільки популяризації науки, але й впливає на формування світогляду майбутнього вчителя, його адаптивності і мобільності у сучасному освітньому середовищі, фундаменталізації його фахової підготовки. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Саган О. В. Проектно-технологічний підхід у фаховій підготовці педагога / О. В. Саган // Інформаційні технології в освіті. - 2015. - Вип. 25. - С. 95-104. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/itvo_2015_25_9.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |