Наукова періодика України | Інформаційні технології в освіті | ||
Скрипка К. І. Структуризація сфер використання педагогічних програмних засобів для галузевої системи добровільної сертифікації / К. І. Скрипка, А. С. Сухіх // Інформаційні технології в освіті. - 2011. - Вип. 9. - С. 158-162. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/itvo_2011_9_21 Висвітлено питання використання інформаційно-комунікаційних технологій та застосування педагогічних програмних засобів з точки зору оцінки якості програмної продукції, яка застосовується в сфері освіти. Обгрунтовано, що за умов інформатизації необхідно паралельно з традиційними методами освіти використовувати програмне забезпечення навчального призначення, які реалізують комплекс методичних цілей. Для створення нормативного забезпечення процесу сертифікації педагогічних програмних засобів важливою задачею є структуризація сфер використання ППЗ та опис інструментальних програмних засобів, що забезпечують розробку ППЗ певного методичного призначення. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Скрипка К. І. Структуризація сфер використання педагогічних програмних засобів для галузевої системи добровільної сертифікації / К. І. Скрипка, А. С. Сухіх // Інформаційні технології в освіті. - 2011. - Вип. 9. - С. 158-162. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/itvo_2011_9_21.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |