Наукова періодика України | Імідж сучасного педагога | ||
Антонченко М. О Експертні системи як засіб формування якісних знань учнів з природознавства в загальноосвітній школі / М. О Антонченко // Імідж сучасного педагога. - 2016. - № 4. - С. 49-51. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/isp_2016_4_15 Теоретично обгрунтовано й експериментально підтверджено доцільність впровадження експертних систем у навчально-пізнавальну діяльність учнів 7 - 8-х класів загальноосвітніх шкіл з предметів природничого циклу. Визначено дидактичні умови ефективного використання експертних систем для формування якісних знань учнів. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Антонченко М. О Експертні системи як засіб формування якісних знань учнів з природознавства в загальноосвітній школі / М. О Антонченко // Імідж сучасного педагога. - 2016. - № 4. - С. 49-51. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/isp_2016_4_15.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |