Наукова періодика України Імідж сучасного педагога


Антонченко М. О 
Експертні системи як засіб формування якісних знань учнів з природознавства в загальноосвітній школі / М. О Антонченко // Імідж сучасного педагога. - 2016. - № 4. - С. 49-51. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/isp_2016_4_15
Теоретично обгрунтовано й експериментально підтверджено доцільність впровадження експертних систем у навчально-пізнавальну діяльність учнів 7 - 8-х класів загальноосвітніх шкіл з предметів природничого циклу. Визначено дидактичні умови ефективного використання експертних систем для формування якісних знань учнів.
  Повний текст PDF - 212.02 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Антонченко М.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Антонченко М. О Експертні системи як засіб формування якісних знань учнів з природознавства в загальноосвітній школі / М. О Антонченко // Імідж сучасного педагога. - 2016. - № 4. - С. 49-51. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/isp_2016_4_15.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Антонченко Марія Олексіївна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського