Наукова періодика України | Інформаційне суспільство | ||
Яненко Я. В. Комунікаційні особливості сучасної нативної реклами / Я. В. Яненко // Інформаційне суспільство. - 2017. - Вип. 25. - С. 49-57. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/is_2017_25_8 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Яненко Я. В. Комунікаційні особливості сучасної нативної реклами / Я. В. Яненко // Інформаційне суспільство. - 2017. - Вип. 25. - С. 49-57. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/is_2017_25_8. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |