Наукова періодика України | Інформаційне суспільство | ||
Нетреба М. М. Корпоративна соціальна відповідальність як складник ефективних PR-комунікацій / М. М. Нетреба // Інформаційне суспільство. - 2014. - Вип. 20. - С. 64-67. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/is_2014_20_16 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Нетреба М. М. Корпоративна соціальна відповідальність як складник ефективних PR-комунікацій / М. М. Нетреба // Інформаційне суспільство. - 2014. - Вип. 20. - С. 64-67. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/is_2014_20_16.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |