Наукова періодика України | Інформаційне суспільство | ||
Вялкова І. О. Формування іміджу підприємства засобами корпоративної преси (на прикладі корпоративних видань м. Маріуполя) / І. О. Вялкова // Інформаційне суспільство. - 2013. - Вип. 18. - С. 71-73. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/is_2013_18_17 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Вялкова І. О. Формування іміджу підприємства засобами корпоративної преси (на прикладі корпоративних видань м. Маріуполя) / І. О. Вялкова // Інформаційне суспільство. - 2013. - Вип. 18. - С. 71-73. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/is_2013_18_17. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |