Наукова періодика України Інформаційне суспільство


Вялкова І. О. 
Формування іміджу підприємства засобами корпоративної преси (на прикладі корпоративних видань м. Маріуполя) / І. О. Вялкова // Інформаційне суспільство. - 2013. - Вип. 18. - С. 71-73. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/is_2013_18_17
  Повний текст PDF - 124.05 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Вялкова І.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Вялкова І. О. Формування іміджу підприємства засобами корпоративної преси (на прикладі корпоративних видань м. Маріуполя) / І. О. Вялкова // Інформаційне суспільство. - 2013. - Вип. 18. - С. 71-73. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/is_2013_18_17.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського