Наукова періодика України Інформаційне суспільство


Кошкалда О. 
Гендерні стереотипи в рекламі: теоретичні засади функціонування / О. Кошкалда // Інформаційне суспільство. - 2013. - Вип. 17. - С. 72-74. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/is_2013_17_18
  Повний текст PDF - 138.684 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Кошкалда О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Кошкалда О. Гендерні стереотипи в рекламі: теоретичні засади функціонування / О. Кошкалда // Інформаційне суспільство. - 2013. - Вип. 17. - С. 72-74. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/is_2013_17_18.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського