Наукова періодика України | Інформаційне суспільство | ||
Кошкалда О. Гендерні стереотипи в рекламі: теоретичні засади функціонування / О. Кошкалда // Інформаційне суспільство. - 2013. - Вип. 17. - С. 72-74. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/is_2013_17_18 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Кошкалда О. Гендерні стереотипи в рекламі: теоретичні засади функціонування / О. Кошкалда // Інформаційне суспільство. - 2013. - Вип. 17. - С. 72-74. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/is_2013_17_18. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |