Наукова періодика України Інвестиції: практика та досвід


Ляденко Т. В. 
Чинники впливу на ефективність реалізації концепції стратегічного маркетингового управління виробничо-збутовою діяльністю залізорудних підприємств / Т. В. Ляденко // Інвестиції: практика та досвід. - 2019. - № 8. - С. 69-74. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ipd_2019_8_13
  Повний текст PDF - 771.465 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Ляденко Т.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Ляденко Т. В. Чинники впливу на ефективність реалізації концепції стратегічного маркетингового управління виробничо-збутовою діяльністю залізорудних підприємств / Т. В. Ляденко // Інвестиції: практика та досвід. - 2019. - № 8. - С. 69-74. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ipd_2019_8_13.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Ляденко Тетяна Володимирівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського