Наукова періодика України | Інвестиції: практика та досвід | ||
Гаврилюк А. М. Управлінська парадигма реалізації державного соціального маркетингу в сфері туризму в Україні / А. М. Гаврилюк // Інвестиції: практика та досвід. - 2019. - № 13. - С. 84-91. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ipd_2019_13_16 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Гаврилюк А. М. Управлінська парадигма реалізації державного соціального маркетингу в сфері туризму в Україні / А. М. Гаврилюк // Інвестиції: практика та досвід. - 2019. - № 13. - С. 84-91. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ipd_2019_13_16.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |