Наукова періодика України | Інвестиції: практика та досвід | ||
Божков Д. С. Особливості впливу різних видів маркетингу на ціноутворення / Д. С. Божков // Інвестиції: практика та досвід. - 2018. - № 19. - С. 57-61. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ipd_2018_19_13 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Божков Д. С. Особливості впливу різних видів маркетингу на ціноутворення / Д. С. Божков // Інвестиції: практика та досвід. - 2018. - № 19. - С. 57-61. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ipd_2018_19_13. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |