Наукова періодика України | Інвестиції: практика та досвід | ||
Чаплай І. В. Система побудови індивідуального маркетингу для формування бренд-стратегії розвитку державно-громадянської комунікації в автоматичному режимі / І. В. Чаплай // Інвестиції: практика та досвід. - 2017. - № 23. - С. 117-119. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ipd_2017_23_23 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Чаплай І. В. Система побудови індивідуального маркетингу для формування бренд-стратегії розвитку державно-громадянської комунікації в автоматичному режимі / І. В. Чаплай // Інвестиції: практика та досвід. - 2017. - № 23. - С. 117-119. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ipd_2017_23_23.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |