Наукова періодика України | Інвестиції: практика та досвід | ||
Дьячук І. В. Особливості промоційної діяльності підприємств виноробної галузі / І. В. Дьячук // Інвестиції: практика та досвід. - 2014. - № 23. - С. 92-96. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ipd_2014_23_22 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Дьячук І. В. Особливості промоційної діяльності підприємств виноробної галузі / І. В. Дьячук // Інвестиції: практика та досвід. - 2014. - № 23. - С. 92-96. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ipd_2014_23_22.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |