Наукова періодика України | Інвестиції: практика та досвід | ||
Мамедов Э. Я. Проблемы организации стратегического маркетинга на потребительском рынке в условиях современной экономики / Э. Я. Мамедов // Інвестиції: практика та досвід. - 2013. - № 14. - С. 73-75. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ipd_2013_14_18 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Мамедов Э. Я. Проблемы организации стратегического маркетинга на потребительском рынке в условиях современной экономики / Э. Я. Мамедов // Інвестиції: практика та досвід. - 2013. - № 14. - С. 73-75. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ipd_2013_14_18. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |