![]() | Наукова періодика України | ![]() | Інвестиції: практика та досвід |
Федорченко А. В. Маркетингова інформація та ентропійна характеристика прийняття управлінських рішень / А. В. Федорченко // Інвестиції: практика та досвід. - 2009. - № 17. - С. 41-44. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ipd_2009_17_11 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Федорченко А. В. Маркетингова інформація та ентропійна характеристика прийняття управлінських рішень / А. В. Федорченко // Інвестиції: практика та досвід. - 2009. - № 17. - С. 41-44. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ipd_2009_17_11.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![]() |
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |