Наукова періодика України | Інтегровані комунікації | ||
Коваль В. В. Ключовий сегмент цільової аудиторії в теорії та практиці брендингу міста / В. В. Коваль // Інтегровані комунікації. - 2017. - Вип. 3. - С. 70-76. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/integcommu_2017_3_17 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Коваль В. В. Ключовий сегмент цільової аудиторії в теорії та практиці брендингу міста / В. В. Коваль // Інтегровані комунікації. - 2017. - Вип. 3. - С. 70-76. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/integcommu_2017_3_17. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |