Наукова періодика України | Інтелект XXI | ||
Багорка М. О. Концепція екологічного маркетингу в маркетинговій стратегії сталого розвитку виробництва аграрних підприємств / М. О. Багорка // Інтелект XXI. - 2019. - № 3. - С. 23-28. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/int_XXI_2019_3_5 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Багорка М. О. Концепція екологічного маркетингу в маркетинговій стратегії сталого розвитку виробництва аграрних підприємств / М. О. Багорка // Інтелект XXI. - 2019. - № 3. - С. 23-28. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/int_XXI_2019_3_5.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |