Наукова періодика України Інтелект XXI


Багорка М. О. 
Концепція екологічного маркетингу в маркетинговій стратегії сталого розвитку виробництва аграрних підприємств / М. О. Багорка // Інтелект XXI. - 2019. - № 3. - С. 23-28. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/int_XXI_2019_3_5
  Повний текст PDF - 352.37 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Багорка М.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Багорка М. О. Концепція екологічного маркетингу в маркетинговій стратегії сталого розвитку виробництва аграрних підприємств / М. О. Багорка // Інтелект XXI. - 2019. - № 3. - С. 23-28. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/int_XXI_2019_3_5.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Багорка Марія Олександрівна (1974–) (біологічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського