Наукова періодика України Інтелект XXI


Дейнега І. О. 
Реклама як інструмент формування цільового ринку закладів вищої освіти / І. О. Дейнега // Інтелект XXI. - 2018. - № 4. - С. 126-130. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/int_XXI_2018_4_28
  Повний текст PDF - 338.985 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Дейнега І.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Дейнега І. О. Реклама як інструмент формування цільового ринку закладів вищої освіти / І. О. Дейнега // Інтелект XXI. - 2018. - № 4. - С. 126-130. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/int_XXI_2018_4_28.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Дейнега Інна Олександрівна (1976–) (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського