Наукова періодика України Інтелект XXI


Венгерова О. В. 
Сутність та роль внутрішнього маркетингу в процесі формування лояльності клієнтів / О. В. Венгерова // Інтелект XXI. - 2016. - № 6. - С. 45-52. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/int_XXI_2016_6_6
  Повний текст PDF - 404.049 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Венгерова О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Венгерова О. В. Сутність та роль внутрішнього маркетингу в процесі формування лояльності клієнтів / О. В. Венгерова // Інтелект XXI. - 2016. - № 6. - С. 45-52. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/int_XXI_2016_6_6.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського