Наукова періодика України | Інтелект XXI | ||
Венгерова О. В. Сутність та роль внутрішнього маркетингу в процесі формування лояльності клієнтів / О. В. Венгерова // Інтелект XXI. - 2016. - № 6. - С. 45-52. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/int_XXI_2016_6_6 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Венгерова О. В. Сутність та роль внутрішнього маркетингу в процесі формування лояльності клієнтів / О. В. Венгерова // Інтелект XXI. - 2016. - № 6. - С. 45-52. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/int_XXI_2016_6_6. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |