Наукова періодика України | Інноваційна економіка | ||
Фроленко О. М. Маркетингова інформаційна система як засіб реалізації стратегічного потенціалу промислового підприємства / О. М. Фроленко // Інноваційна економіка. - 2014. - № 6. - С. 238-244. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/inek_2014_6_44 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Фроленко О. М. Маркетингова інформаційна система як засіб реалізації стратегічного потенціалу промислового підприємства / О. М. Фроленко // Інноваційна економіка. - 2014. - № 6. - С. 238-244. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/inek_2014_6_44.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |