Наукова періодика України Інноваційна економіка


Мокіна С. М. 
Методика оцінювання сили бренду роботодавця за точками контакту / С. М. Мокіна // Інноваційна економіка. - 2014. - № 1. - С. 132-145. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/inek_2014_1_24
  Повний текст PDF - 405.724 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Мокіна С.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Мокіна С. М. Методика оцінювання сили бренду роботодавця за точками контакту / С. М. Мокіна // Інноваційна економіка. - 2014. - № 1. - С. 132-145. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/inek_2014_1_24.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Мокіна Софія Миколаївна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського