Наукова періодика України | Інноваційна економіка | ||
Мокіна С. М. Методика оцінювання сили бренду роботодавця за точками контакту / С. М. Мокіна // Інноваційна економіка. - 2014. - № 1. - С. 132-145. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/inek_2014_1_24 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Мокіна С. М. Методика оцінювання сили бренду роботодавця за точками контакту / С. М. Мокіна // Інноваційна економіка. - 2014. - № 1. - С. 132-145. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/inek_2014_1_24.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |