Наукова періодика України | Інноваційна економіка | ||
Трішкіна Н. І. Проблеми маркетингового планування для посередницьких підприємств / Н. І. Трішкіна // Інноваційна економіка. - 2013. - № 5. - С. 181-184. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/inek_2013_5_47 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Трішкіна Н. І. Проблеми маркетингового планування для посередницьких підприємств / Н. І. Трішкіна // Інноваційна економіка. - 2013. - № 5. - С. 181-184. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/inek_2013_5_47.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |