Наукова періодика України Вісник Харківської державної академії культури


Миронов М. С. 
Уявлення про "творчість" у рекламі: cередньовічна філософія та постмодерн / М. С. Миронов // Вісник Харківської державної академії культури. Серія : Соціальні комунікації. - 2018. - Вип. 52. - С. 189-197. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/haksk_2018_52_20
  Повний текст PDF - 264.552 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Миронов М.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Миронов М. С. Уявлення про "творчість" у рекламі: cередньовічна філософія та постмодерн / М. С. Миронов // Вісник Харківської державної академії культури. Серія : Соціальні комунікації. - 2018. - Вип. 52. - С. 189-197. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/haksk_2018_52_20.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського