Наукова періодика України Вісник Харківської державної академії культури


Пшинка А. В. 
Маркетинг у системі соціально-­орієнтованого управління / А. В. Пшинка // Вісник Харківської державної академії культури. - 2014. - Вип. 44. - С. 184-189. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/hak_2014_44_25
  Повний текст PDF - 182.369 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Пшинка А.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Пшинка А. В. Маркетинг у системі соціально-­орієнтованого управління / А. В. Пшинка // Вісник Харківської державної академії культури. - 2014. - Вип. 44. - С. 184-189. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/hak_2014_44_25.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського