Наукова періодика України | Вісник Харківської державної академії культури | ||
Пшинка А. В. Маркетинг у системі соціально-орієнтованого управління / А. В. Пшинка // Вісник Харківської державної академії культури. - 2014. - Вип. 44. - С. 184-189. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/hak_2014_44_25 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Пшинка А. В. Маркетинг у системі соціально-орієнтованого управління / А. В. Пшинка // Вісник Харківської державної академії культури. - 2014. - Вип. 44. - С. 184-189. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/hak_2014_44_25. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |