Наукова періодика України | Вісник Харківської державної академії культури | ||
Барна Н. В. Еволюція рекламного дискурсу та становлення інституцій рекламної діяльності / Н. В. Барна, О. О. Волинець // Вісник Харківської державної академії культури. - 2013. - Вип. 41. - С. 165-173. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/hak_2013_41_22 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Барна Н. В. Еволюція рекламного дискурсу та становлення інституцій рекламної діяльності / Н. В. Барна, О. О. Волинець // Вісник Харківської державної академії культури. - 2013. - Вип. 41. - С. 165-173. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/hak_2013_41_22. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |