Наукова періодика України | Габітус | ||
Согорін А. А. Методологічний базис дослідження соціології реклами / А. А. Согорін // Габітус. - 2017. - Вип. 4. - С. 37-41. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/habit_2017_4_10 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Согорін А. А. Методологічний базис дослідження соціології реклами / А. А. Согорін // Габітус. - 2017. - Вип. 4. - С. 37-41. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/habit_2017_4_10.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |