Наукова періодика України | Humanitarium | ||
Форостюк Т. Теоретичні аспекти професійної підготовки майбутнього вчителя початкової школи: європейський досвід / Т. Форостюк // Humanitarium. - 2018. - Т. 40, Вип. 2. - С. 100-107. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gvpdpu_2018_40_2_15 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Форостюк Т. Теоретичні аспекти професійної підготовки майбутнього вчителя початкової школи: європейський досвід / Т. Форостюк // Humanitarium. - 2018. - Т. 40, Вип. 2. - С. 100-107. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gvpdpu_2018_40_2_15. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |