Наукова періодика України Humanitarium


Кучай Т. 
Моральне виховання учнів початкових класів у Японії / Т. Кучай // Гуманітарний вісник Державного вищого навчального закладу "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди". Педагогіка. Психологія. Філософія. - 2014. - Вип. 34. - С. 54-60. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gvpdpu_2014_34_9
Розглянуто моральне виховання учнів початкових класів Японії. Зазначено, що значну роль у вирішенні проблеми морально-духовного розвитку молодших школярів відіграє взаємозв’язок морального виховання з іншими предметами, що вивчаються, адже елементи морального виховання мають бути присутніми на кожному уроці з будь-якого предмета. Викладач повинен загострювати увагу учнів в необхідних місцях та намагатися навчати дітей як з точки зору навчання знанням з предметів, так і з позиції морального вихованця. Моральному вихованню учнів початкових класів навчальним планом відводиться немала кількість годин. До того ж моральні аспекти використовуються при викладанні всіх предметів, здійсненні позакласної та позашкільної діяльності, у результаті чого розвиваються у школярів моральні якості. Рассмотрено нравственное воспитание учащихся начальных классов Японии. Отмечено, что значительную роль в решении проблемы морально-духовного развития младших школьников играет взаимосвязь нравственного воспитания с другими изучаемыми предметами, ведь элементы нравственного воспитания должны присутствовать на каждом уроке по любому предмету. Преподаватель должен заострять внимание учащихся и пытаться учить детей как с точки зрения обучения знаниям по предметам, так и с позиции моральной личности. Нравственному воспитанию младших школьников учебным планом отводится немалое количество часов. К тому же моральные аспекты используются при преподавании всех предметов, при осуществлении внеклассной и внешкольной деятельности, в результате чего развиваются у школьников нравственные качества.This paper deals with the moral education of primary school pupils in Japan. Important role in solving the problems of moral and spiritual development of younger schoolchildren play the relationship of moral education with other subjects studied, because the elements of moral education should be presented on every lesson of every subject. The teacher should focus the students in the right place and try to teach children both in terms of knowledge of the subjects of study, and upbringing of the moral personality. Primary school curriculum provides not a small number of hours for moral education.
  Повний текст PDF - 396.115 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Кучай Т.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Кучай Т. Моральне виховання учнів початкових класів у Японії / Т. Кучай // Гуманітарний вісник Державного вищого навчального закладу "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди". Педагогіка. Психологія. Філософія. - 2014. - Вип. 34. - С. 54-60. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gvpdpu_2014_34_9.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського