Наукова періодика України Humanitarium


Підборський Ю. 
Умови ефективності змісту педагогічного процесу до здійснення здоров’язбереження студентів / Ю. Підборський, А. Сембрат // Гуманітарний вісник Державного вищого навчального закладу "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди". Педагогіка. Психологія. Філософія. - 2014. - Вип. 34. - С. 124-131. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gvpdpu_2014_34_17
Проаналізовано проблему ефективності змісту педагогічного процесу до здійснення здоров’язбереження студентів. Зміст педагогічної освіти розглянуто як сукупність певних знань студентів (оволодіння частиною соціального досвіду людства) та діяльності, спрямованої на реалізацію цих знань, а також спрямованість на особистість (перетворення соціального досвіду в досвід діяльності особистості). У дослідженнях із проблем професійної освіти підставою для розробки змісту є професійна готовність студентів. Проаналізовано різні напрями вивчення готовності та виділено компоненти професійної діяльності, професійні функції, професіограми. Підставою для відбору змісту освіти шодо готовності студентів до здійснення здоров’язбереження є готовність студентів до цієї діяльності, яка у свою чергу представлена сукупністю теоретичного, мотиваційного та практичного компонентів. Під час побудови моделі змісту освіти, ураховуючи те, що підставою відбору змісту освіти в аспекті здоров’язбереження є фактична і проектована готовність до здоров’язбереження, авторами враховано розподіл змісту освіти на інваріантний і варіативний компоненти.Проанализирована проблема эффективности содержания педагогического процесса к осуществлению здоровьесбережения студентов. Содержание педагогического образования рассмотрено как совокупность определенных знаний студентов (овладение частью социального опыта человечества) и деятельности, направленной на реализацию этих знаний, а также направленность на личность (преобразование социального опыта в опыт деятельности личности). В исследованиях по проблемам профессионального образования основанием для разработки содержания является профессиональная готовность студентов. Проанализированы различные направления изучения готовности и выделены компоненты профессиональной деятельности, профессиональные функции, профессиограммы. Основанием для отбора содержания образования относительно готовности студентов к осуществлению здоровьесбережения выступает готовность студентов к этой деятельности, которая в свою очередь представлена совокупностью теоретического, мотивационного и практического компонентов. При построении модели содержания образования, учитывая то, что основанием отбора содержания образования в аспекте здоровьесбережения является фактическая и проектируемая готовность к здоровьесбережению, авторами учтено распределение содержания образования на инвариантный и вариативный компоненты.The article analyzes the problem of the effectiveness of content of pedagogical process for implementation of students’ health preservation. The content of pedagogical education is viewed as a specific set of students' knowledge (mastery of the part of social experience of the mankind) and activities, aimed at the implementation of this knowledge, as well as the focus on the person (the transformation of social experience in the experience of the individual). In studies concerning the problem of professional education the grounds for the development of content make the professional preparedness of students.
  Повний текст PDF - 394.367 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Підборський Ю.
  • Сембрат А.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Підборський Ю. Умови ефективності змісту педагогічного процесу до здійснення здоров’язбереження студентів / Ю. Підборський, А. Сембрат // Гуманітарний вісник Державного вищого навчального закладу "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди". Педагогіка. Психологія. Філософія. - 2014. - Вип. 34. - С. 124-131. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gvpdpu_2014_34_17.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського