Наукова періодика України Humanitarium


Захарченко А. 
Формування професійної майстерності майбутніх учителів музики у процесі виконавської діяльності / А. Захарченко // Гуманітарний вісник Державного вищого навчального закладу "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди". Педагогіка. Психологія. Філософія. - 2014. - Вип. 33. - С. 56-63. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gvpdpu_2014_33_9
В основі завдань музичної освіти - виховання професіонала, здатного пропагувати музичне мистецтво та для цього йому потрібно пізнати величезний пласт теоретичних і виконавських знань і навичок. Накопичення досвіду продуктивної професійної діяльності у ситуаціях необхідності постійного вирішення педагогічних завдань, набуття вправності на основі загальних та спеціальних знань виконавсько-методичної діяльності сприяють досягненню вчителем музики педагогічної майстерності як сходження до найвищих стандартів, зразків педагогічної діяльності. Висвітлено напрями формування професійної майстерності майбутніх учителів музики у процесі виконавської діяльності. Проаналізовано ряд теоретичних праць багатьох науковців,а саме: І. Бєлявського, М. Дяченко, В. Сластьоніна, О. Пєхоти, В. Рибалки, В. Семиченка, С. Сисоєвої, В. Серікова та інших, які розглядають процес педагогічної майстерності як засіб самовдосконалення індивідуального потенціалу особистості. Свій внесок у трактування цілісності навчального процесу зробили й науковці музично педагогічної галузі освіти. Так, перші спроби розглянути процес виконавської діяльності в цілісності знаходять своє відображення у прогресивних ідеях видатних діячів-музикантів – Н. Гродзенської, Д. Кабалевського, М. Леонтовича, Д. Локшина, Є. Давидової, В. Шацької та ін. Теоретичні й практичні положення, що знайшли втілення в їх особистому досвіді, стали актуальними для сучасних психолого-педагогічних та музикознавчих досліджень.В основе задач музыкального образования - воспитание профессионала, способного пропагандировать музыкальное искусство и для этого ему нужно узнать огромный пласт теоретических, исполнительских знаний и навыков. Накопление опыта продуктивной профессиональной деятельности в ситуациях необходимости постоянного решения педагогических задач, приобретение ловкости на основе общих и специальных знаний исполнительно-методической деятельности содействуют достижению учителем музыки педагогического мастерства как восхождение к самым высоким стандартам, образцов педагогической деятельности. Освещены направления формирования педагогического мастерства будущих учителей музыки в процессе исполнительской деятельности. Проанализирован ряд теоретических работ многих ученых, а именно: И. Белявского, М. Дьяченко, В. Сластёнина, О. Пехоты, В. Рыбалки, В. Семиченка, С. Сысоевой, В. Серикова и других, которые рассматривают процесс педагогического мастерства как средство самосовершенствования индивидуального потенциала личности. Свой вклад в трактовку целостности учебного процесса сделали и ученые музыкально-педагогической области образования. Education of professional able to propagandize a musical art and for this purpose he needs to get to know the enormous layer of theoretical, carrying out knowledge and skills stands in basis of tasks of musical education. The accumulation of experience of productive professional activity in the situations of necessity of permanent decisionof pedagogical tasks, acquisition of adroitness on the basisof general and special knowledge of carrying-methodical activity results in the achievement of music of pedagogical mastery as ascent a teacher to the greatest standards,standards of pedagogical activity. Therefore this article is sanctified to illumination of directions of forming of pedagogical mastery of future music masters in the process of carrying out activity. Also the row of theoretical labours of many scientists isanalysed in the article, namely I. Belavskuy, M. Dyachenko, V. Slastenina, O. Pehota, V. Rubalka, V. Semuchenko, S. Susoeva, V. Serikova et al, thatexamine the process of pedagogical mastery as means ofself-perfection of individual potential of personality.
  Повний текст PDF - 371.323 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Захарченко А.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Захарченко А. Формування професійної майстерності майбутніх учителів музики у процесі виконавської діяльності / А. Захарченко // Гуманітарний вісник Державного вищого навчального закладу "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди". Педагогіка. Психологія. Філософія. - 2014. - Вип. 33. - С. 56-63. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gvpdpu_2014_33_9.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського