Наукова періодика України Humanitarium


Клименко А. 
Практичні аспекти використання мультимедійних презентацій у викладанні іноземних мов / А. Клименко // Гуманітарний вісник Державного вищого навчального закладу "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди". Педагогіка. Психологія. Філософія. - 2014. - Вип. 33. - С. 63-71. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gvpdpu_2014_33_10
Виокремлено вимоги до створення презентацій в технологічному та методичному аспектах. Вдалі мультимедійні презентації, як правило, супроводжуються обговоренням ключових питань. Таке обговорення повинно бути передбачене зазделегідь, на етапі планування презентації, та включене до її змісту, зокрема, у вигляді окремих слайдів, що пропонують теми, запитання для дискусії. Суттєвою проблемою, що нерідко постає перед викладачем, є оцінювання презентації, що має відображати процес її підготовки, зміст, демонстрацію перед аудиторією тощо. За основу беруть наступні критерії: спрямованість, фокусування; організація, планування; підтримка, наповненість, мова і стиль, уміння та навички презентації. Використання сучасних мультимедійних презентацій на заняттях з іноземної мови повинно відбуватися не лише з огляду на технічну обізнаність викладача, а й з урахуванням педагогічної доцільності. Поряд із продуманим і вдало організованим змістом та формою самих презентацій, це виступатиме запорукою успішного результату в процесі опанування нових знань. На основі дослідження особливостей розробки та використання мультимедійних презентацій у навчальному процесі на факультетах іноземних мов педагогічних ВНЗ, зроблено висновок, що потрібно враховувати названі фактори під час їх підготовки, а також правильно визначати критерії та показники її оцінювання.Определены и охарактеризованы требования к технологии создания презентцый. Отмечено, что слайд-шоу не имеет никакой ценности отдельно от его содержания, то же касается и технологии. Преподаватели должны уметь сами и учить студентов не только технически грамотно использовать технологии, но и правильно применять их в профессиональной деятельности, учитывая педагогическую целесообразность. Удачные мультимедийные презентации, как правило, сопровождаются обсуждением ключевых вопросов. Такое обсуждение должно быть предусмотрено предварительно, на этапе планирования презентации, и включено к ее содержанию, в частности, в виде отдельных слайдов, которые предлагают темы, вопросы для дискуссии. Существенной проблемой, которая нередко появляется перед преподавателем, является оценивание презентации, которая должна отображать процесс ее подготовки, содержание, демонстрацию перед аудиторией и тому подобное. За основу берут следующие критерии: направленность, фокусировка; организация, планирование; поддержка, наполненность, язык и стиль, умение и навыки презентации. Использование современных мультимедийных презентаций на занятиях по иностранному языку должно происходить не только благодаря технической осведомленности преподавателя, но и с учетом педагогической целесообразности.Before creating a presentation you should know that it is a means of communication. It is not only the product of art. You should remember that the presentation is not intended for entertainment, whether multimedia software is used or not. A technology is only the instrument. As the slideshow has no value apart from its content, the same situation is with the technology. Teachers should know and teach not only how to use technologies, but also how to apply them in professional work from the viewpoint of pedagogical appropriateness. Successful multimedia presentations are usually accompanied by a discussion of key issues. Such discussion must be foreseen beforehand, at the stage of planning the presentation, and included in its content, particularly in the form of separate slides offering topics and questions for discussion. The important problem that quite often appears before teacher is an evaluation of presentation that must represent the process of its preparation, contents, demonstration before an audience. For the basis next criteria are taken: orientation, focusing; organization, planning support, gap-fillingness, language and style, ability and skills of presentation. The use of modern multimedia presentations on the lessons of foreign language must take place taking into account not only the technical awareness of teacher but also pedagogical expediency.
  Повний текст PDF - 331.843 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Клименко А.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Клименко А. Практичні аспекти використання мультимедійних презентацій у викладанні іноземних мов / А. Клименко // Гуманітарний вісник Державного вищого навчального закладу "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди". Педагогіка. Психологія. Філософія. - 2014. - Вип. 33. - С. 63-71. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gvpdpu_2014_33_10.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського