Наукова періодика України Humanitarium


Яременко Л. 
Актуалізація позашкільної діяльності в системи безперервної освіти людини / Л. Яременко // Гуманітарний вісник Державного вищого навчального закладу "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди". Педагогіка. Психологія. Філософія. - 2013. - Вип. 28(2). - С. 394-401. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gvpdpu_2013_28_2_76
Доведено, що основне призначення позашкільної освіти – задовольняти індивідуальні соціокультурні та освітні потреби дітей, що постійно змінюються. Ця ланка освіти дозволяє дитині "знайти себе", зрозуміти в чому полягають її інтереси, уподобання, захоплення, забезпечує стійке відчуття свободи. Останнє створює внутрішню можливість творчого самовтілення людини в діяльності, в прояві своєї індивідуальності. Якщо раніше акцент робився на культурно-дозвільному блоці позашкільної освіти, то сьогодні все більшого масштабу набуває блок, пов’язаний із задоволенням пізнавальних інтересів і потреб дітей і підлітків у тих сферах, які не завжди можуть бути реалізовані в межах шкільної освіти. Охарактеризовано діяльність закладів позашкільної освіти в Україні, визначено позитивні тенденції її становлення на сучасному етапі.Доказано, что основное назначение внешкольного образования – удовлетворять индивидуальные социокультурные и образовательные потребности детей, которые постоянно меняются. Это звено образования позволяет ребенку "найти себя", понять в чем заключаются его интересы, предпочтения, увлечения, обеспечивает стойкое ощущение свободы. Последнее создает внутреннюю возможность творческого самовоплощения человека в деятельности, в проявлении своей индивидуальности. Если раньше акцент делался на культурно-развлекательном блоке внешкольного образования, то сегодня все больший масштаб приобретает блок, связанный с удовлетворением познавательных интересов и потребностей детей и подростков в тех сферах, которые не всегда могут быть реализованы в рамках школьного образования. Охарактеризована деятельность учреждений внешкольного образования в Украине и определены положительные тенденции ее становления на современном этапе.It was proved that the main purpose of extracurricular education is to satisfy individual socio-cultural and educational children’s needs that constantly change; this educational link allows a child to "find himself", understand what are this interests, preferences, administrations, provides sustainable feeling of freedom; the latter creates internal ability of creative embodiment of a human in activities, in displey of his individuality; if befor, the accent was made on a cultural-leisure segment of extracurricular education, than today, the segment connected with satisfaction of cognitive interests and children’s and juvenile needs in those sphere, which can not be always realized within the framework of school education, gains bigger scale.
  Повний текст PDF - 175.252 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Яременко Л.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Яременко Л. Актуалізація позашкільної діяльності в системи безперервної освіти людини / Л. Яременко // Гуманітарний вісник Державного вищого навчального закладу "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди". Педагогіка. Психологія. Філософія. - 2013. - Вип. 28(2). - С. 394-401. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gvpdpu_2013_28_2_76.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського