Наукова періодика України Humanitarium


Полякова Г. 
Показники якості освіти та освітнього середовища вищого навчального закладу в контексті компетентнісного підходу / Г. Полякова // Гуманітарний вісник Державного вищого навчального закладу "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди". Педагогіка. Психологія. Філософія. - 2013. - Вип. 28(2). - С. 271-277. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gvpdpu_2013_28_2_53
Розглянуто підходи до визначення якості освіти, сутності, змісту та структури освітнього середовища. Розкрито систему показників якості освіти та освітнього середовища ВНЗ за умов реалізації компетентнісного підходу. Встановлено, що розглянута система показників якості освіти та освітнього середовища ВНЗ може бути використана для здійснення моніторингових процедур, для управління розвитком ВНЗ та його підсистем.Рассмотрены подходы к определению качества образования, сущности, содержания и структуры образовательной среды. Раскрыта система показателей качества образования и образовательной среды ВУЗ в условиях реализации компетентностного подхода. Установлено, что рассматриваемая система показателей качества образования и образовательной среды ВУЗ может быть использована для осуществления мониторинговых процедур, для управления развитием ВУЗ и его подсистем.In article approaches to defining quality of education are considered, substance, content and structure of the educational environment are researched, and system of quality indicators of education and educational environment of higher educational institutions implementing competence-based approach is proposed.
  Повний текст PDF - 214.558 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Полякова Г.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Полякова Г. Показники якості освіти та освітнього середовища вищого навчального закладу в контексті компетентнісного підходу / Г. Полякова // Гуманітарний вісник Державного вищого навчального закладу "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди". Педагогіка. Психологія. Філософія. - 2013. - Вип. 28(2). - С. 271-277. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gvpdpu_2013_28_2_53.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського