Зима О. Г. 
Значення брендингу у підвищенні конкурентоспроможності туристичного напрямку / О. Г. Зима, В. Е. Куделко, В. О. Підгайна // Географія та туризм. - 2012. - Вип. 20. - С. 44-50. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gt_2012_20_9
  Повний текст PDF - 216.427 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Зима О.
  • Куделко В.
  • Підгайна В.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Зима О. Г. Значення брендингу у підвищенні конкурентоспроможності туристичного напрямку / О. Г. Зима, В. Е. Куделко, В. О. Підгайна // Географія та туризм. - 2012. - Вип. 20. - С. 44-50. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gt_2012_20_9.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Куделко Вікторія Едуардівна (фізичне виховання та спорт)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського