Наукова періодика України | Географія та туризм | ||
Смирнов І. Г. Промоційно-маркетингова політика України як важлива складова підготовки до Євро-2012 / І. Г. Смирнов // Географія та туризм. - 2012. - Вип. 18. - С. 3-12. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gt_2012_18_3 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Смирнов І. Г. Промоційно-маркетингова політика України як важлива складова підготовки до Євро-2012 / І. Г. Смирнов // Географія та туризм. - 2012. - Вип. 18. - С. 3-12. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gt_2012_18_3.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |