Наукова періодика України | Географія та туризм | ||
Смирнов І. Г. Виставковий маркетинг у туризмі: теоретичні засади та практичний вимір / І. Г. Смирнов // Географія та туризм. - 2010. - Вип. 4. - С. 22-35. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gt_2010_4_6 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Смирнов І. Г. Виставковий маркетинг у туризмі: теоретичні засади та практичний вимір / І. Г. Смирнов // Географія та туризм. - 2010. - Вип. 4. - С. 22-35. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gt_2010_4_6.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |