Наукова періодика України | Галицький лікарський вісник | ||
Пітик М. І. Критерії оцінювання навчальної діяльності студентів медичного університету з дисципліни "Неврологія" згідно з вимогами кредитно-модульної системи навчання / М. І. Пітик, І. І. Ліскевич // Галицький лікарський вісник. - 2012. - Т. 19, число 3(1). - С. 79-81. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/glv_2012_19_3%281%29__29 Зазначено, що кредитно-модульна система організації навчального процесу визначає необхідність використання стандартних методів контролю, визначених критеріїв оцінювання, щоб оцінка відображала якість навчання. Трирічний досвід викладання навчальної дисципліни "Неврологія" для студентів фаху "Педіатрія" за умов кредитно-модульної системи надав можливість вдосконалити критерії оцінювання поточної навчальної діяльності студентів і підсумкових модульних контролів, що надає можливість більш об'єктивно та диференційовано оцінити рівень засвоєння студентами навчальної програми. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Пітик М. І. Критерії оцінювання навчальної діяльності студентів медичного університету з дисципліни "Неврологія" згідно з вимогами кредитно-модульної системи навчання / М. І. Пітик, І. І. Ліскевич // Галицький лікарський вісник. - 2012. - Т. 19, число 3(1). - С. 79-81. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/glv_2012_19_3(1)__29.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |