Наукова періодика України Гілея: науковий вісник


Щолокова Г. В. 
Національний брендинг: теоретико–методологічний та праксеологічний виміри / Г. В. Щолокова // Гілея: науковий вісник. - 2019. - Вип. 146(3). - С. 102-105. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gileya_2019_146%283%29__20
  Повний текст PDF - 263.477 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Щолокова Г.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Щолокова Г. В. Національний брендинг: теоретико–методологічний та праксеологічний виміри / Г. В. Щолокова // Гілея: науковий вісник. - 2019. - Вип. 146(3). - С. 102-105. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gileya_2019_146(3)__20.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Щолокова Ганна Володимирівна (політичні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського