Наукова періодика України Гілея: науковий вісник


Васильєва Л. А. 
Реклама і брендинг в крос–культурній комунікації / Л. А. Васильєва // Гілея: науковий вісник. - 2016. - Вип. 106. - С. 234-237. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gileya_2016_106_62
  Повний текст PDF - 381.438 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Васильєва Л.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Васильєва Л. А. Реклама і брендинг в крос–культурній комунікації / Л. А. Васильєва // Гілея: науковий вісник. - 2016. - Вип. 106. - С. 234-237. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gileya_2016_106_62.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Васильєва Людмила Анатоліївна (філософські науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського