Наукова періодика України | Гілея: науковий вісник | ||
Рябенко Є. М. Філософські засади освітнього маркетингу як технології управління ВНЗ в контексті становлення глобального суспільства знань / Є. М. Рябенко // Гілея: науковий вісник. - 2015. - Вип. 92. - С. 257-262. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gileya_2015_92_64 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Рябенко Є. М. Філософські засади освітнього маркетингу як технології управління ВНЗ в контексті становлення глобального суспільства знань / Є. М. Рябенко // Гілея: науковий вісник. - 2015. - Вип. 92. - С. 257-262. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gileya_2015_92_64.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |