Наукова періодика України Гілея: науковий вісник


Купцова І. 
Імідж–технології у виборчих кампаніях: формування електоральної стратегії / І. Купцова // Гілея: науковий вісник. - 2013. - № 75. - С. 435-437. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gileya_2013_75_183
  Повний текст PDF - 59.011 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Купцова І.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Купцова І. Імідж–технології у виборчих кампаніях: формування електоральної стратегії / І. Купцова // Гілея: науковий вісник. - 2013. - № 75. - С. 435-437. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gileya_2013_75_183.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Купцова Ірина Ігорівна (політичні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського