Наукова періодика України Галицький економічний вісник


Мукомела-Михалець В. 
Роль і функції брендингу в управлінні сталим розвитком підприємницьких структур / В. Мукомела-Михалець, Г. Соколюк // Галицький економічний вісник. - 2018. - № 2. - С. 76-88. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gev_2018_2_10
  Повний текст PDF - 250.643 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Мукомела-Михалець В.
  • Соколюк Г.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Мукомела-Михалець В. Роль і функції брендингу в управлінні сталим розвитком підприємницьких структур / В. Мукомела-Михалець, Г. Соколюк // Галицький економічний вісник. - 2018. - № 2. - С. 76-88. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gev_2018_2_10.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Мукомела-Михалець Вікторія Олегівна (економічні науки)
  • Соколюк Галина Олександрівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського